Subject: FW: IP7602 Märjamaa-Ringuta keskpingevõrgu korrashoid II etapp topo-geodeetiline alusplaan
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 19:02:49 +0300

Tere kenal kevadõhtul Anne

Palun registreeri see taotlus mulle, siin paistan et tuleb ka järg st
projekt.

Arvo

From: Natus Vanessa <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 3, 2025 1:19 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: IP7602 Märjamaa-Ringuta keskpingevõrgu korrashoid II etapp
topo-geodeetiline alusplaan

Tere,

Olen koostamas piirkonna keskpingevõrgu parendamise topo-geodeetilist
alusplaani. Kas Teil oleks saata TV teostusjoonist aadressil 4
Tallinn-Pärnu-Ikla tee, Orgita küla (50402:001:0001).

Manusena on lisatud mõõtpiiri fail.

Parimate soovidega,

Vanessa Natus

Geodeet

Enersense AS

Mobiil: +372 53621136

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.